W rzeczywistości zdominowanej przez przekazy reklamowe tradycyjne formy marketingu często nie zdają egzaminu. Klientom chcemy przecież dostarczać nie tylko informacji, ale przede wszystkim doświadczeń. Organizacja eventu to sposób na wzbudzenie emocji, które pozostaną w pamięci konsumentów na długo!

Fundamentem marketingu doświadczeń jest założenie, że w centrum działań promocyjnych nie stoi produkt, a człowiek, z którym marka chce nawiązać dialog.

Organizacja wydarzeń specjalnych dla Klientów, to doskonała metoda, aby pozwolić im doświadczyć produktu. Nie tylko poprzez możliwość przetestowania go na własnej skórze, ale przede wszystkim dzięki interaktywnym atrakcjom oraz wyjątkowej atmosferze, jaka towarzyszy profesjonalnie zorganizowanym wydarzeniom.

Marketing doświadczeń a organizacja eventów

Podstawą budowania emocji podczas eventu jest kreatywny scenariusz. W marketingu doświadczeń wychodzimy poza utarte szlaki! Jakie pomysły sprawdziliśmy w Emotions Events w praktyce?

  • Możesz przygotować szkolenie integracyjne, które z jednej strony stanie się okazją do zaprezentowania merytorycznej wiedzy, a z drugiej formą nawiązania relacji. Niekonwencjonalne atrakcje integracyjne sprawią, że pozytywne emocje związane z animacjami przełożą się na postrzeganie Twoich produktów.
  • Wyjazdy motywacje dla kontrahentów to biznes połączony z przyjemnością. W niezwykłej przestrzeni i niecodziennej atmosferze stworzysz fundament dobrej relacji z Klientom. Otrzymasz też szansę poznania jego oczekiwań i szybką informację zwrotną na temat Waszej współpracy.
  • Konferencje wcale nie muszą być nudne! Dzięki nowoczesnym technologiom możesz zbudować niekonwencjonalną opowieść o swoim produkcie i pozwolić doświadczyć go w zupełnie niecodziennej formie. Ekrany transparentne, wirtualna rzeczywistość, interaktywne powierzchnie. To wszystko naprawdę robi wrażenie!
  • Grywalizacja – to sposób na zaangażowanie konsumentów! Wspólne stawianie czoła wyzwaniom, rozwiązywanie zaskakujących zagadek, Twój produkt wpisany w scenariusz nieoczekiwanych zdarzeń. Brzmi ekscytująco?

Klient osobiste przeżycie i emocje zapamięta dużo dłużej niż najbardziej przekonujący przekaz reklamowy. Event marketing pomoże Ci zbudować nie tylko świadomość marki, ale także lojalność konsumentów. To w dalszej kolejności wpłynie na wyniki sprzedaży i kondycję finansową Twojej firmy. Pomożemy Ci w realizacji tych ambitnych celów!