Organizacja imprez firmowych to duże przedsięwzięcie. Nie zrobisz tego w pojedynkę, bo skuteczny event marketing wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także obeznania na rynku. Oto powody, dla których warto rozpocząć współpracę z zewnętrznym partnerem!
1. Odpowiedzialność po stronie agencji
Kiedy aspekty organizacyjne pozostają po stronie agencji eventowej, Ty podczas wydarzenia masz czas na to, co dla Twojej firmy najważniejsze – nawiązywanie nowych kontaktów, podtrzymywanie relacji, promowanie marki. Cała odpowiedzialność za prawidłowy przebieg wydarzenia pozostaje po stronie zleceniobiorcy. Dzięki temu możesz być po prostu uczestnikiem imprezy i czerpać z niej to, co najlepsze.
2. Oszczędność czasu i pieniędzy
Organizacja wydarzeń wymaga sporo zaangażowania oraz licznych zasobów ludzkich. Nasi Klienci coraz częściej wprost przyznają, że delegują do nas zaplanowanie i realizację eventu, bo brakuje im na to czasu. Wolą poświęcić swoje godziny pracy na zadania kluczowe z punktu widzenia biznesu, nie zaniedbując jednocześnie relacji, które kształtuje event marketing. Kiedy agencja zajmie się Twoją imprezą tematyczną, Ty skupisz się na swoich celach.
3. Kreatywność i zaangażowanie
Kreatywność najlepiej pobudza działanie, a specjaliści agencji eventowych są zawsze na czasie z nowinkami, bo zajmują się organizacją wydarzeń 7 dni w tygodniu. Potrafimy każdy budżet przekuć w ekscytującą imprezę. Co ważne, nad koncepcją kreatywną pracuje cały zespół obiektywnych ekspertów zamiast jednej osoby. Dzięki temu Twój event nabiera niecodziennego charakteru. Wystarczy dobry brief i rozpoczynamy działania!
4. Doświadczenie
Zlecając organizację imprez firmowych agencji, masz pewność, że event przebiegnie zgodnie z planem. Doświadczenie i setki zrealizowanych zleceń sprawiają, że to partner, który zadba o wszystkie szczegóły. Nawet te, o których sam byś nie pomyślał! Zła pogoda, kłopoty logistyczne, opóźnienia czy wypadki losowe nie spowodują komplikacji. My nie panikujemy w sytuacjach stresowych, tylko konsekwentnie działamy.
5. Jasne rozliczenie
W Emotions Events wyznajemy zasadę transparentności kosztów. Oznacza to, że Klienci doskonale wiedzą, który element wydarzenia, ile kosztuje. W naszych ofertach nie ma ukrytych wydatków ani „kruczków”, które trudno zauważyć. Faktura końcowa jest na taką kwotę, na jaką rzeczywiście się umawialiśmy.
Od stałych podwykonawców często dostajemy także dużo korzystniejsze ceny niż Klient końcowy bez pośrednictwa agencji. Oznacza to, że masz nie tylko mniej pracy, ale także wysokiej jakości event często otrzymujesz w cenie niższej niż sam mógłbyś wynegocjować.