Jak zorganizować niepowtarzalny event firmowy?

Po długim okresie kontaktów międzyludzkich odbywających się głównie w świecie wirtualnym, stęsknieni wróciliśmy do bezpośredniej formy komunikacji z drugim człowiekiem – pracownikiem, kontrahentem, partnerem biznesowym.
Ludzie są spragnieni spotkań, społecznej interakcji. Wreszcie nadszedł moment, w którym branża eventowa może rozpostrzeć szeroko skrzydła i zaspokoić pragnienie społecznej integracji podczas firmowych eventów.

Organizacja eventu firmowego – od czego zacząć?

Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta, choć nie zawsze oczywista.
Chcąc zorganizować niepowtarzalny event firmowy, musimy wiedzieć jaki jest główny cel naszego przedsięwzięcia.
Czy nasze wydarzenie będzie miało charakter eventu biznesowego, skierowanego do partnerów biznesowych i kontrahentów, którego celem jest nawiązanie relacji, prezentacja marki, wyróżnienie się na rynku?
Czy będzie to event dla pracowników w formie np. firmowych gier integracyjnych, którego celem jest integracja pracowników, budowanie atmosfery w zespole, redukcja stresu lub ewentualnych napięć w zespole?
Znając cel dla którego organizujemy event firmowy, poznajemy jednocześnie jego głównego odbiorcę – pracownika bądź osobę z zewnątrz firmy, z którą współpracujemy.
Przy eventach jubileuszowych często adresatem są obie grupy odbiorców.
Kiedy poznamy odpowiedź “dla kogo i po co?”, czas na kolejny krok.

Event firmowy – jak sprawić by był niepowtarzalny?

W centrum organizacji różnego rodzaju wydarzeń firmowych zawsze stoi człowiek. Podczas organizowania eventów zarówno dla ludzi z zewnątrz firmy, jak i dla pracowników należy zadbać o emocje uczestników, które będą budować nasz wizerunek w świadomości odbiorcy.
Często zdarza się, że nie pamiętamy szczegółów wydarzenia, jednak doskonale pamiętamy emocje jakie nam towarzyszyły.
Zarówno w przypadku eventu biznesowego i eventu firmowego dla pracowników istotny jest element zaskoczenia, atrakcja, która wywoła zainteresowanie swoją oryginalnością, wzbudzi emocje, które w sposób pozytywny będą kojarzyć się z marką.
Tworząc scenariusz wydarzenia, należy pamiętać by uczestnicy czuli się docenieni, zaopiekowani i bezpieczni.
Nawet najbardziej przemyślany spot reklamowy czy konferencja na wysokim merytorycznym poziomie, ale w konwencjonalnej formie nie zastąpią osobistych emocji doświadczanych przez uczestników eventu firmowego i nie będą budowały pozytywnego obrazu firmy.
Emocje budują świadomość marki, lojalność konsumentów i pracowników.

Realizacja eventów firmowych i firmowych wyjazdów integracyjnych – ile czasu pochłania organizacja?

Odpowiedź na tak zadane pytanie brzmi “to zależy”.
Firmy organizujące eventy firmowe wiedzą, że zazwyczaj dłużej, niż zleceniodawca jest w stanie przewidzieć.
Im bardziej niepowtarzalne, rozbudowane i atrakcyjne wydarzenie tym więcej czasu potrzeba na synchronizację wszystkich elementów.
Organizacja eventu firmowego to składowa wielu czynników, od określenia celu, ilości gości, miejsca wydarzenia poprzez ustalenia z artystami, elementy graficzne, techniczne, organizacja opieki medycznej, zadbania o logistykę przed, w trakcie i po zakończeniu wydarzenia, zadbanie o dekoracje przestrzeni, catering, sanitariaty, utrzymanie czystości przestrzeni podczas całego eventu, a nawet tak banalne szczegóły jak zorganizowanie koszy na śmieci.
Im więcej elementów, im większy rozmach wydarzenia tym więcej czasu potrzeba na perfekcyjne dopracowanie każdego szczegółu. Czasem organizacja eventu firmowego zajmuje kilka miesięcy, ale po realizacji wiemy, że warto włożyć wysiłek aby otrzymać satysfakcjonujący efekt.

Organizacja eventu firmowego – zlecić profesjonalistom czy organizować we własnym zakresie?

Odpowiedź należy do firmy, która planuje wydarzenie specjalne.
Jako profesjonaliści wiemy, że samodzielna organizacja jest możliwa, ale dla ludzi, którzy nie zajmują się tym na co dzień – czasochłonna i bardzo stresująca.
Pod marką Emotions Events zorganizowaliśmy kilkaset eventów i firmowych wyjazdów integracyjnych dla bardzo wymagających klientów.
Nasz zespół ma doświadczenie w tworzeniu scenariuszy niepowtarzalnych wydarzeń firmowych. Potrafimy wsłuchać się w potrzeby zleceniodawcy i zaproponować satysfakcjonującą ofertę. Wiemy ile czasu potrzeba na organizację wszystkich szczegółów, potrafimy rozwiązywać sytuacje losowe na bieżąco, przewidujemy nieprzewidywalne.
Nasze doświadczenie sprawia, że potrafimy kompleksowo wesprzeć naszych klientów w organizacji różnego rodzaju eventów biznesowych, biorąc odpowiedzialność za wszystkie aspekty wydarzenia.